Ady Blog

  • Muie Cocalari

    Scris de: Adryan Adauga comentariu

    Tare rau melodia si videoclipul =))




    Versuri :

    STROFA 1 (Ais & Voltzi):

    Parintii tai, ambii barbati, ce penal,
    Esti baiat de baiat, adica homosexual,
    Ti-ai tunat Dacia frate, faci ravagii, esti un dur,
    Porti imitatie de rolex, dar ai scolexu-n cur,
    Cum ar fi cand ma-ntalnesc cu tovarasii mei,
    Sa incep sa debitez ceva de genu’:
    “Hey! Am bani de la tata, sunt baiat de bani gata,
    Dau 1 telefon frate, ti-am crestat beregata!”
    Ba Voltzi, arunca microfonu-ncoa!
    Ia lasa-ma sa-ncerc si eu ceva.. ce pula mea!
    “Sunt un tip versat, azi ma voi bronza pe buci,
    Cand altii trag bile, eu fac bile de muci!”
    “Haptiu! Cum suna asta.. baga-mi-as pula!”
    “Rup tricoul de pe mine, pupa-mi-as musculatura!”
    Vezi tu? Fata ta-mi provoaca sila,
    Te crezi un print fermecator, dar esti demn de mila.

    REFREN (Ais & Voltzi):

    Muie cocalari! Muie cocalari! Muie!
    Cocalari tomberonezi, v-am facut in cap cucuie!
    Muie cocalari! Muie cocalari! Muie!
    Cocalari tomberonezi, v-am umplut de muie!

    Muie cocalari! Muie cocalari! Muie!
    Cocalari tomberonezi, v-am facut in cap cucuie!
    Muie cocalari! Muie cocalari! Muie!
    Cocalari tomberonezi, v-am umplut de muie!

    STROFA 2 (Racfm):

    Incep prin ideea de baza, fiti pe faza,
    Ca un cocalar ce percepe cuvinte gresite, ma-ngrijoreaza,
    Si-o ipostaza proasta e atunci cand se manifesta,
    Ca subnutritele, se auto-detesta,
    Isi cauta tovarasi si aia sunt mai de cacat,
    Si cand n-are gagica se simte demoralizat,
    Incearca sa-ti arate ca el e cocalaru’ numaru’ unu,
    Insa nu stie cu ce se mananca sapunu’,
    Si-n fata tuturor e sef, face pe desteptu’,
    Cand el n-are scoala si nu stie sa lege siretu’,
    Se da ascultator de rap si el stie asta,
    Cand cade din picioare, atunci cand se crede gangsta,
    Nu stie limba romana si de multe ori complica,
    Vorbele grele, cica, aruncate doar la caterinca,
    Sunt multi ca el si-o sa fie-n continuare,
    Si ma intreb eu cateodata.. vom scapa de ei oare?

    REFREN (Ais & Voltzi):

    Muie cocalari! Muie cocalari! Muie!
    Cocalari tomberonezi, v-am facut in cap cucuie!
    Muie cocalari! Muie cocalari! Muie!
    Cocalari tomberonezi, v-am umplut de muie!

    Muie cocalari! Muie cocalari! Muie!
    Cocalari tomberonezi, v-am facut in cap cucuie!
    Muie cocalari! Muie cocalari! Muie!
    Cocalari tomberonezi, v-am umplut de muie!

    STROFA 3 (Ais):

    Revin cu strofa treia, mai sinistru decat Cheloo,
    Caci nebunul din Berceni va rezerva loc in Bellu,
    Arunci cu banii peste tot, interesante faze,
    Capul tau in forma de cur e turtit si are gaze,
    Imi bag pula-n ma-ta si-o sa-mi pun pe pula boia,
    Si-o sa-mi bag pula-n ma-ta pana da in paranoia,
    Ce freza de cacat ai, ba gunoi, futu-te-n gura,
    Scoate-ti limba de sub burta, ca imi lasi bale la pula,
    Ai lantu’ de la bicicleta agatat la gat,
    Te crezi 50 Cent, ca-n buzunar nu ai mai mult,
    Ai reusit sa-ti faci ID! Felicitari, ba! Mori!
    Faci schimb de liste? Facea-re-ai schimb de boli,
    Plin de ura si dezgust, trag o strofa agresiva,
    Ba, de ziua ta, in loc de tort, o sa ai coliva,
    Tu ne minti ca ai bani, ca esti bogat, dar esti dement,
    Ai o vrajeala-n tine, de intra Pacala-n faliment.

    REFREN (Ais & Voltzi):

    Muie cocalari! Muie cocalari! Muie!
    Cocalari tomberonezi, v-am facut in cap cucuie!
    Muie cocalari! Muie cocalari! Muie!
    Cocalari tomberonezi, v-am umplut de muie!

    Muie cocalari! Muie cocalari! Muie!
    Cocalari tomberonezi, v-am facut in cap cucuie!
    Muie cocalari! Muie cocalari! Muie!
    Cocalari tomberonezi, v-am umplut de muie!

    Scris in:

    2 comentarii:

    Serginho spunea... 15 iunie 2009 la 03:56

    Foarte tare =))

    Alex spunea... 15 iunie 2009 la 04:12

    Aceasta sectiune este destinata blog-urilor/site-urilor ce vor sa isi mareasca traficul si prin crearea unui page rank acceptabil !

    Google ia în considerare doar link-urile de la site-uri ce au un PageRank mai mare sau egal cu 4....intra pe http://proinfo.altervista.org/promoveaza-ti-blogul/ pentru informatii detaliate (vreau sa creez un grup mare de bloggeri ) te astept